Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Denk groot: twee Argentijnse bedrijven worden aangemoedigd om voor alles te gaan

Inhoudslaboratorium

Het is aangetoond dat projecten die samen worden bedacht en gemaakt, meer kans van slagen hebben dan projecten die alleen worden bedacht en uitgevoerd. Niet alleen omdat verantwoordelijkheden worden gedeeld, maar ook omdat er meer ruimte is voor creativiteit en innovatie.

Dat is het geval van Banco Macro en het Argentijnse bedrijf dat zich toelegt op de commercialisering, het onderhoud en de exploitatie van vliegtuigen, Hangar Uno, die de beslissing namen om door te gaan met wedden op hun land en een VIP-ruimte te creëren op de internationale luchthaven van San Fernando.

De VIP op San Fernando International Airport biedt exclusieve diensten aan klanten van Banco Macro en biedt passagiers een ontspannende omgeving. De service heeft ook gratis parkeergelegenheid en snel internet. Bovendien hebben Banco Macro-klanten speciale voordelen in de vliegschool, directievluchten, ervaringen en privétours, die worden uitgevoerd in Hangar One-vliegtuigen.

Zoals gemeld door Banco Macro's Commercial Banking Manager, Brian Anthony, is het belangrijkste doel van de fusie met Hangar Uno om weer groots te denken. "We willen blijven inzetten op wat we doen en groeien", deelde hij. Terwijl Matías Cassano, directeur van Hangar Uno, onthulde dat de VIP van San Fernando International Airport voor hen een zeer grote mijlpaal is, omdat het iets is dat ze zich nooit hadden kunnen voorstellen.

In tijden waarin angst en onzekerheid onze dagen kunnen beheersen, is het essentieel om plaats te maken voor onze creatieve rol en strategische allianties aan te gaan met die collega's waarvan we denken dat ze ons in staat kunnen stellen al onze projecten uit te voeren. Banco Macro en Hangar Uno werden aangemoedigd om dit te doen en zien nu al de resultaten waarvan ze aanvankelijk dachten dat ze onbereikbaar waren.

________________________________________________________

Content LAB is LA NACION's eenheid voor het genereren van ideeën en content voor merken met distributie op haar digitale platforms en sociale netwerken. Deze content is geproduceerd voor een adverteerder en gepubliceerd door het Content LAB. Het schrijven van LA NACION was niet betrokken bij het genereren van deze inhoud.

Post a Comment for "Denk groot: twee Argentijnse bedrijven worden aangemoedigd om voor alles te gaan"