Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Alle crashtests die in 2022 zijn uitgevoerd op de auto's die in Argentinië zijn verkocht

crashtest

Dit jaar heeft Latin NCAP (de instantie die verantwoordelijk is voor het evalueren van de veiligheid van auto's die als 0 km worden verkocht op verschillende markten in de regio, waaronder Argentinië) vijf crashtests uitgevoerd op voertuigen die het land binnenkwamen.

Lees ook: Wat je niet kunt zien in een crashtest: zo bereid je een Latin NCAP-auto voor om hem in een seconde te vernietigen

De crossover in coupéstijl scoorde 92,4 procent van de punten voor de bescherming van volwassen inzittenden, 91,5 procent voor de bescherming van kinderen, 48,7 procent voor voetgangers en kwetsbare weggebruikers en 84,9 procent voor veiligheidshulp. systemen.

Bij de frontale botsing bood het een goede bescherming voor het hoofd en de nek van de bestuurder, de borst van de bestuurder en voorpassagier, en beide knieën en schenen. Het gebied van het voetgedeelte en de structuur werd als stabiel beschouwd. De resultaten van zijdelingse botsingen en whiplash waren ook goed.

"Alle standaard en geëvalueerde apparatuur presteerde goed, waardoor de Nivus vijf sterren behaalde", legt Latin NCAP uit. Ze verduidelijkten echter dat "Voetgangersbescherming naar verwachting betere resultaten zou laten zien en dat AEB voor voetgangers en kwetsbare weggebruikers beschikbaar zou zijn".

De SUV van het Noord-Amerikaanse merk behaalde 91,07 procent van de punten voor bescherming voor volwassen inzittenden, 91,84 procent voor bescherming voor kinderen, 54,14 procent voor voetgangers en kwetsbare weggebruikers en 83,18 procent voor veiligheidshulpsystemen.

Bij de frontale botsing was de bescherming van het hoofd en de nek van de bestuurder en passagier goed. Borstbescherming bestuurder en passagier was voldoende. De knieën van de bestuurder kregen marginale bescherming, omdat ze gevaarlijke constructies achter het dashboard kunnen raken.

Bij de zijdelingse aanrijding kregen het hoofd, de buik en het bekken goede bescherming terwijl de borst voldoende bescherming kreeg.

Bij de zijdelingse paalimpact kregen het hoofd en het bekken goede bescherming, de borstkas slechts marginale bescherming en de buik voldoende bescherming. Er werd brand geconstateerd aan de niet-gecrashte kant van het voertuig en de veiligheidsgordel kon niet worden losgemaakt in overeenstemming met de Latin NCAP-vereisten.

De sedan van het Japanse merk behaalde 83 procent van de punten voor de bescherming van volwassen inzittenden, 92 procent voor de bescherming van kinderen, 60 procent voor voetgangers en kwetsbare weggebruikers en 82 procent voor de veiligheidshulpsystemen.

Bij de frontale botsing was de bescherming van het hoofd en de nek van de bestuurder en passagier goed. De bescherming van de borst van de bestuurder was marginaal en die van de passagier was goed. De knieën van de bestuurder kregen marginale bescherming, omdat ze gevaarlijke constructies achter het dashboard kunnen raken.

Bij de zijdelingse botsing kregen het hoofd, de buik en het bekken goede bescherming, terwijl de borstkas slechts marginale bescherming kreeg.

Bij de zijdelingse paalimpact kregen het hoofd en het bekken goede bescherming, de borstkas slechts marginale bescherming en de buik voldoende bescherming.

De hatchback van het Duitse merk behaalde 83 procent van de punten voor de bescherming van volwassen inzittenden, 92 procent voor de bescherming van kinderen, 60 procent voor voetgangers en kwetsbare weggebruikers en 82 procent voor de veiligheidshulpsystemen.

Bij de frontale botsing was de bescherming van de knie, het hoofd, de borst en de nek van de bestuurder en passagier goed. De tibia's van de bestuurder kregen voldoende en goede bescherming terwijl de tibia's van de passagier goed werden beschermd. Het gebied van het voetgedeelte en de structuur van de cabine werden als stabiel beschouwd.

Bij de zijdelingse aanrijding kregen het hoofd, de buik en het bekken goede bescherming terwijl de borst voldoende bescherming kreeg.

Bij de zijdelingse aanrijding vanaf de paal kregen hoofd en bekken goede bescherming terwijl borst en buik voldoende bescherming kregen.

De sedan van het Duitse merk scoorde 83 procent van de punten voor de bescherming van volwassen inzittenden, 92 procent voor de bescherming van kinderen, 60 procent voor voetgangers en kwetsbare weggebruikers en 82 procent voor veiligheidshulpsystemen.

Bij de frontale botsing was de bescherming van het hoofd en de nek van de bestuurder en passagier goed. De borstbescherming van de bestuurder was voldoende en die van de passagier goed. De kniebescherming van bestuurder en passagier was goed. De constructie werd als stabiel beschouwd en was bestand tegen hogere belastingen.

Bij de zijdelingse aanrijding kregen het hoofd, de buik en het bekken goede bescherming terwijl de borst voldoende bescherming kreeg.

Bij de zijdelingse aanrijding van de paal kregen het hoofd, de buik en het bekken goede bescherming, terwijl de borst slechts marginale bescherming kreeg.

Post a Comment for "Alle crashtests die in 2022 zijn uitgevoerd op de auto's die in Argentinië zijn verkocht"