Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

De beste coffeeshop van Barcelona landt in Argentinië

Barcelona

De opening van Caffè Capocasa is gepland voor de eerste maanden van 2023 in de wijk Buenos Aires in Palermo, van waaruit het de bedoeling is om een ​​ambitieus franchiseplan door het hele land te lanceren, terwijl de expansie in Spanje wordt voortgezet.

Caffè Capocasa is het resultaat van 3 jaar intensief werk waarbij meer dan 2.000 coffeeshops over de hele wereld zijn bestudeerd om tot een uniek concept te komen.

De eerste locatie werd ingehuldigd tijdens een pandemie in het Arenas-winkelcentrum in Barcelona met als doel de operatie tot in het kleinste detail te kalibreren, elk product te valideren bij het publiek, en in sommige gevallen zelfs een dozijn recepten uit te proberen tot het uiteindelijke resultaat was bereikt.

“We wilden een nieuwe wending geven aan de premium koffiebusiness door kwaliteit en de klant centraal te stellen, maar zonder de toepassing van wetenschap te verwaarlozen die door wereldwijde ketens wordt gebruikt om een ​​totaal verschillende consumptie-ervaring te bereiken waarbij waarden als traceerbaarheid, duurzaamheid, bedrijfsethiek en uitmuntendheid markeren de weg voorwaarts.

We droomden ervan een netwerk van coffeeshops te creëren die de beste ervaringen ter wereld opdoen en de klant de absolute centrale plaats geven die hij verdient. Vanuit deze filosofische definitie ontstond het idee om de keten op te splitsen in verschillende commerciële bedrijven, waardoor elke cafetaria door zijn aandeelhouders kan worden uitgebaat en onze klanten een serviceniveau wordt geboden dat alleen kan worden bereikt als de eigenaar de baas is. aldus Germán Llacer, die dit project leidt.

In Rosario kunt u een paar dagen genieten van deze exclusieve modaliteit. Het is dat via een knowhowovereenkomst tussen Caffè Capocasa en Monacle Brands en koffie, waaronder maandenlang opleidingspersoneel, laatstgenoemde zijn deuren opende in Presidente Roca 871, in het hart van de Paseo del Siglo, en een cafetaria voor specialiteiten combineert met een vrouwenrestaurant kledingwinkel waar toonaangevende merken van nationale projectie worden verkocht.

"We hebben het over een uniek model in de wereld dat de zorg voor het product combineert met de typische kwaliteit van een premium cafetaria, de toepassing van wetenschappelijke en marketingcriteria die typisch zijn voor grote commerciële ketens, met gastronomische en auteursbereidingen die lijken op die van is te vinden in bars die gespecialiseerd zijn in cocktails, maar die een koffiebasis hebben en ook technieken toevoegen die typisch zijn voor de moleculaire keuken”, vervolg ik.

Het omvat een ontwrichtend financieel plan dat het mogelijk maakt om vanuit Argentinië te investeren en een belang te verwerven in een of meer specifieke coffeeshops in Spanje, waardoor dividenden in euro's worden geïnd.

“We begrijpen dat het een innovatief bedrijfsmodel is dat een reeks typische franchiseproblemen oplost. In de eerste plaats wordt elk van de in Spanje gevestigde coffeeshops uitgevoerd via een andere commerciële vennootschap dan de holding en de andere coffeeshops in de keten, waarbij de holding een minimum aan aandelen in die bedrijven behoudt en zo de zeggenschap behoudt en gecentraliseerde administratie, waardoor de toetredingsdrempel veel lager kan zijn, aangezien het niet nodig is dat dezelfde persoon alle investeringen doet om een ​​cafetaria te openen of uit te baten. Bovendien lost de centrale administratie het probleem op van professionalisering en uniformiteit van de hele keten, ongeacht wie de aandeelhouders van elke specifieke cafetaria zijn”, aldus Adriano Mandolesi,

Ten slotte benadrukte Llacer dat "de ontwikkeling van de juridische architectuur de leiding had over het gerenommeerde advocatenkantoor Casanova, Mattos, Salvatierra en Feser."

Voor vragen en contacten: caffecapocasa@gmail.com

Post a Comment for "De beste coffeeshop van Barcelona landt in Argentinië"